fredag 9 maj 2008

Konfirmation tomorrow

Sista gången ni hör från mig innan jag går in i guds rike tro blabla nått. Aja, ska i alla fall konfirmeras imorrn om det är nån som inte har läst rubriken ;) Måste bara träna lite på ågra repliker, inte för att jag har så många men.

I alla fall, idag var de sista konfa träningen och jag tycker att de gick väldigt bra för oss alla :D Men sen när jag kom hem så hälsade jag på ninerna som mamma hade släppt ut i hagen och började nästan direkt göra i ordning tacosen (<3). Efter maten åkte jag till H.C.C och hälsade på Gabbis och "dom två som jobbar på H.C.C". Körde moppe dit och träffade Lisa (?) på vägen, förlåt för att jag typ inte vinka :/ .
Sen fick jag min födelsedagspresents Buff :D Den va as snygg. Nu ska jag ladda för imorrn.


De supersnygga mönstret på min supersnygga Buff :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, din buff var verkligen häftig :D

Anonym sa...

Hej becka :) Snygg blogg ^^

Www.mandyz.blogg.se är länken till min blogg, besök gärna ^^

Anonym sa...

Cool´! Heter oxå Becka.
Om någon känner för att kolla in min nya blogg så är adressen: becka.bloggsida.se