lördag 3 maj 2008

Jooooogrimur <3<3

Nu har min lilla holländar pojke kommit hem :') Det är en blå Holländar kanin som kommer ifrån Nirsors uppfödning.

Vi fick hämta han typ 6 mil hemifrån och han var lite rädd och så i transportburen (de kan man ju förstå). Men sen när vi kom hem tog jag av locket på transportburen och fastän mamma, jag och pappa sto vid honom var han nyfiken och lät sig bli klappad :) Sen tog jag han i famnen och han andades inte sådär hastigt som dom brukar göra när dom är rädda utan lugnt och fint :) Sen när jag gav han mat (nyss) så låg han inne i huset men han kom fram och åt på moroten ur handen på mig x') <3<3 Världens finaste (med Leona då såklart!) :'D Är så överglad x')<3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv: tack så mycket. :D


----
gud vad kul att han är hos dig nu! :D hoppas ni får det bra tillsammans. ^^

du ska väl kastrera honom så att han går ihop med leona?

Anonym sa...

ihhh, jag antar att någon här är jätte glad över sin nya kanin ? ;)

Anonym sa...

Haha, jo jag känner att vi får börja äta nu eller nått ;) så kanske vi hinner gå upp lite i vikt till sommaren. Hehehehe, man åste ju ALLTID hålla koll på trender annars är man ju såååå UUUUTTTEEE!!! xD xD XD