måndag 28 april 2008

Hallå där!

Nu har jag varit i Sthlm med konfirmationen :) Ska berätta lite kortfattat om vad vi gjorde där;

Fredag: Vi klev upp kl 03.30 och åkte bil till Härnösand, buss till s-vall och sen tåg från s-vall till Sthlm. I Sthlm var de as vamt och vi svettades som grisar allihopa. Vi gick i alla fall till Clarakyrkan som va lite läskig tyker jag.. Dom typ älskade Jesus och sånt. Vi delade också ut mat till uteliggare :P

Lördag: Lite shopping på förmiddagen (jag köpte btw en as snygg klänning <3) och sen på eftermiddagen for vi till Grönan :) Åkte inte nå mycke för att jag va för feg.. Men nästa år ska jag åka fler attraktioner ^^

Söndag: Vi var till bullkyrkan där jag höll på att somna. Sen for vi tillbaka till vandrarhemmet och packade ihop lite grejer och begav oss till McDonalds för att äta och sedan gå på hötorget en sväng. Efter de så gick vi till Centralstationen för att ta oss hem och ca kl 20.00 var vi hemma i docksta :D


(Vi bodde i Gamla stan <3>

Inga kommentarer: