torsdag 10 april 2008

Helg.

Åh, nu har jag helg :) Inga läxor heller (lalalala) .. okej, jag har inte skrivit klart recensionen men jag ska jag SKA. Medans jag fundrerar på att jag borde göra de nu så kan jag titta på Greys anatomy :) . Från ett ämne till ett annat, i skolan har de inte hänt något idag typ.. Jo, på syslöjden klarade jag faktiskt av att göra en grej! :D EN PÅSE! grattis till mig. På EFV va de ganska tråkigt idag faktiskt, Marre hade nationella, Elin va inte där, Elina och ronja va på prao. Så de va bara Jag, Ida o Gabbis, sen kom Pernilla med.



Derek (seeing Meredith with the banana bag): What happened?
Meredith: Tequila.
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jag tycker att han är supersöt :D Han har as tråkig röst dock... Men ditt lilla besatthetsbarn av Grey's Anatomy ;)Jag brukar aldrig göra något på syslöjden, jag tror att Gittan är ganska så less på mig... :P

Anonym sa...

skönt med helg! trevlighelg! <'3 :)