torsdag 3 april 2008

Praon på Ica

nu är min prao på ica snart slut (bara en dag kvar). På de hela taget så har jag haft de gaaanska kul. Man har börjat kl 9 och slutat kring 4 :) . all personal har varit snäll mot mig (även om jag inte gillar vissa av dem -.-). Har mest packat upp varor, frontat (DET GÖR JAG ALDRIG MER!), skrivit ut en ettikett, satt upp blomlökar och inventerat snus är lite saker jag har gjort :) De roligaste har nog vare att plocka varor åt pensionärer som själva inte kan komma dit och hämta dom ^^. Och de komiska var kanske att när jag höll på att inventera snusen så kom Gabbis pappa in och flinade bara när han såg mig typ x'D . borde ha bakat nått eller så tills imorgon men jag har inte hunnit riktigt. Har gjort klart Gabbis present som hon ska få imorn när jag ker upp dit och sover över.. hoppas att hon gillar sin present ^^.

så ha en bra dag och helg alla läsare, okej.. det är bara typ Lisa som läser (i alla fall kommenterar!), så trevlig helg Lisa :) ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha tack för det, jag hade en jätte trevlig helg ;)