söndag 13 april 2008

Presenterna

Eftersom jag tycker att det är så roligt att läsa och höra om vad andra får så får ni nu veta vad jag fick :)

"Teckna hund och katt" - Kommer jag att försöka använda så snart som möjligt ^^,
Smycke kors - Typ hammrat guld :)
The hills have eyes 1 & 2 - Lisa, tänkte du på att jag kanske aldrig kommer våga se dom? xD
Tugummi - Favoriten stimerol (eller hur de stavas)
2 bilpåsar - Orginal och sur :D
1100 kr - money money money
Harry Potter 7 & 2 på hörbok - Har alla HP hörböcker nu <3
Kanna och Pajfat - Det är as bra att ha när man flyttar hemifrån :D

Och sen har jag ju redan fått en utebur för ett tag sen och de va också en födelsedagspresent ^^ Min födelsedag har vairit väldigt lyckad och jag har haft as kul :D Tänkte visa upp några konsvärk gjorde med min ritplatta ^^
Av: Becka (jag), Jessika, Lisa och Henke


Av: min farbror, Mats

1 kommentar:

Anonym sa...

Ihhh, jag hade kul på din födelsedag ;) Dock att den där bilden som Mats målade på dig var liiiite mupp xD