torsdag 6 mars 2008

Backe Backe & Brand

Igår tills idag sovde jag över hos Bea (igen!) och tro det eller ej så vaknade jag faktiskt först! Det og ett tag innan Marre o Bea vakna till men de va skönt å ligga och dåsa ett tag. I alla fall så drack jag min drickyougurt till frukost som jag hade köpt dan innan så gick vi upp på Beas rum när Beas mamma fått veta att de va ett hus som brann i Docksta och de va några som dom kände.

Det va egentligen meningen att vi tre (Marre, Bea och jag) skulle åka till Backe Backe och åka BoB men Bea hade inge täckbyxor oxh så så hon följde inte med. Jag kan säga att hon missade inte så mkt heller. De va inte så många där och ingen ritkgit stämmning så vi for hem istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg header! :D ha en finfin helg! =)

(jag lär mig aldrig att fylla i här nedan rätt, namn osv XD)