torsdag 13 mars 2008

Bio

t enIdag har vi varit på skolbio med skolan, vi såg Linas kvällsbok. Pinsamt nog ska vi prata om filmen imorgon på svenskan *hm!* . Idag har jag faktiskt varit ganska duktig ^^, Jag har gjort en liten pärldjurs krokodil och sen har jag tränat på min spelläxa på pianot och tagit ut Halleluljah på gehör på pianot :) I övrigt har de varit ganska normalt idag.. Btw, det gick skit på syslöjden som vanligt, tänkte satsa på ett VG men jag tror att jag kan glömma det om man ser på hur mycket jag gör på lektionerna.

- för den som bryr sig är det exakt en månad kvar till min födelsedag idag.


Inte så jättebra bild men :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va Linas Kvällsbok bra? Jag funderar på att se den faktist :P

Jag är fortfarande sjuuuk, men mår lite bättre nu :) Det är ju bra. Oj, det kanske är så att jag hade tänkt be dig och Abdreas bränna ut liiiite Smallville åt mig ;) Hahahaha. ;) (L)

Anonym sa...

Haha precis, hata läxor. :b Linas kvällsbok vill jag se. :o Spelar du piano? Kan du spela Hallelujah? :O älskar den låten (L)
haha jag sket typ i syslöjden jag med i åttan, fick bara ett g men nu har jag vg ;)