lördag 1 mars 2008

Vilhelmina

Dagen började med att jag hade gryyymt tråkigt. så först ringde jag till Marre för jag va sugen på en promenad, men hon va borta på macken. Då ringde jag Gabbis, och då började vi å prata (med hennes föräldrar också) att vi borde fara någonstans. Så då bestämde vi att vi skulle följa tärningen! jämna var vänster och udda var höger.

När vi kom till Preem i docksta så var de första och kanske viktigaste tärningsslaget, Norr eller Söder? Det bar iväg mot norr. när vi kom till Övik och hade tankat for vi mot Fredrika vidare till Storuman och till slut till vilhelmina :) Det här var en väldigt förkortad verson av det hela, men vi hade as roligt i alla fall ^^


För er som inte ser de så är det här en ren.
Vi mötte även rådjur på vägen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni renar där nere? x_x Haha det lät tjorivgt med tärningen tkr jag. :D