tisdag 18 mars 2008

BRA DAG!

Åh, vad jag älskar den här dagen :) Den har gått så bra, och jag som trodde att det inte alls skulle gå bra X'D SÅ FEL JAG HADE! :D Ursäkta skryt och annat men jag är bara så glad och värsta glädjerusen ^^ Hoppade upp och ner 60 gånger bara för att jag hade mkt energi :P

- Jag fick MVG på spnska föredraget (skryt skryt)
- Det gick bra på Svenska provet
- Jag låg inte efter i matten som jag trodde
- Jag fick min lön av Lisa idag, Tack <3<3
- Jag kanske ska beställa min Wacom imorgon! :D <3<3<3 Och jag får pengar över x)
- Jag fick en stor vitchoklad toblerone :')
- Det har varit ännu ett roligt möte med VRKS:arna ^^
- Jag fick gossiga sockar
- Och sen en sak som jag inte får berätta än :) Men den kaaanske kommer att hända, bara kanske. Jag får bara inte börja hoppas för mycket <'3

(Snart är du min <3)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ;) Jag känner att någon här är glaaad. Jag år väl rätt glad jag med, snart lov och en massa filmtittning utlovas med Jessica :D Hehehehe ;)

Anonym sa...

vit toblerone o______o (L)(L)(L)(L)(L)